Massor av snö!!

Ja idag har det vråkt ner snö och när jag åkte till mamma med Max imorse vid 10-tiden så var det inte många vägar som var plogade eller dem var väl det men eftersom det snöade rätt bra så hann det snöa igen fort.
Max är hos sin mormor nu och leker lite och jag passade på att sticka till Köpis och handla i lugnan ro. Det behövdes fyllas på en del med kläder här åt Max som snart lär ha 92 på kläderna. Haha!!
Så det vart 2 par dagisbrallor och en långärmad tröja åt han och en ny fleecejcka att sova i på dagis, den jag köpte åt han är tydligen supertrång i ärmmuddarna så han får hemska märken. Den ska jag få reklamera på Lindex fick jag veta idag när jag hörde mig för.
Sen vart det hör och häpna kläder handlade åt mig oxå!!! Jag unnade mig ett par jeans, en tröja och en oversize kofta på Ginatricot. Sambon fick oxå en tröja handlad, fast på H&M. :-)

Stannade även på Jysk och handade en fåtölj åt Max som dem har på rea där just nu. Så nu kan han sitta och kika på Postis Per och mysa i den. :-)

I natt sov Max faktiskt jättebra, han vaknade bara en gång och var ledsen men somnade om snabbt. Jag däremot låg vaken mellan kl 03-04:30.. Suck!!!
Max hade ju bara feber 1 dag och jag såg igår att han fått en till stor tand. Så det var nog den som spökade där på natten när han var så ledsen. Nu har Max 11 tänder. JIsses!!

Näe nu ska jag fortsätta dona här.
Tjing tjing!!!!




Leka med lego är skoj, speciellt att dra isär bitarna.

Kommentarer
Postat av: Sofie

han är ju såå söt eran lilla Max.... =)

man blir så glad när man läser din blogg... ;)



lycka till i veckan med allt som ska göras...



kram på er så länge...//Sofie

2009-02-08 @ 19:27:49
Postat av: Kickan

Härligt att unna sig lite klder då och då ;)

Hoppas att du får en bra vecka.

Postat av: Bondbrud

Kul att du fick lite shoppat!

10 tänder det var det värsta, Nelly har fortfarande bara en hon!;-)

2009-02-08 @ 21:21:36
Postat av: Miian

SKönt att Maxen är bättre nu =)

Skoj att du shoppade lite till dig själv för en gångs skull ;)

Alltid roligt när man väl hittar nåt.



Hoppas du kommer blogga lite Gangstar kläder+priser i veckan ;);)

Finns ju såååå kass info på hemsidan.

Dock sjukt snygga kläder även i år!

Kram

2009-02-09 @ 12:25:29
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Kul med en alldeles egen fotölj att mysa i :)



ha en toppen dag mvh Jessica

2009-02-10 @ 09:31:04
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Kristin

Kul med shopping och vad bra att du handlade lite åt dig själv med man glömmer ju lätt det :) Kram

2009-02-10 @ 19:38:55
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback