Förhandsvisning av vårens kollektion av Gangstar

Ja igår var jag nu ner till Sthlm på en Gangstar träff för säljare.
Där fick vi nformation om ordersystemet och tillsist kom det som vi alla väntat på. Visningen av vårens kollektion som ju släpps den 9 Februari.
Fanns jättemkt fint!! Och det var ljusa och fräscha färger, sådär våriga och somriga. Kolletionens färger gick i blått, grönt, rosa och så dem vanliga färgerna grått, vitt och svart.
Kommer bli kanon det här!!!
Jag fick en hel del favoriter som snarast ska inhandlas åt Max innan det tar slut.
Ja för slut kan det ju ta på Gangstar, då dem bara köper in ett lager, just för att inte ALLA barn ska gå omkring i lika kläder vilket ju inte är så himlans roligt alla gånger.
Så det gäller att shoppa medans det fínns kvar. Och det bästa av allt är att en väst med huva som jag kollade på i förra vårens kollektion har kommit tillbaks. Jippie!!! Som jag har letat efter den på tradera och budat och budat men inte fått den. Ångrade mig grymt förut att jag inte köpte den på förra vårens kolletion, men man ska ha tur!!! Det är en av favoriterna!!!

Under våren släpps även 10 nyheter som kommer lite senare, just för att man ska kunna boka ett nytt party om man vill och få se lite nytt. Och där fanns det även ett par favoriter. :-)

Sen kommer det även att bli rea som på alla andra kollektioner, men det är inte förrens närmare sommaren och risken med att vänta så länge med att ha ett party är ju att det tagit slut, vilket det gör på massor av saker ganska fort. Så först till kvarn!!!

Nu har jag 2 partyn inbokade och är taggad för att ha fler såklart!! Och som jag skrev tidigare kan man även köpa direkt av mig om man inte har möjlighet att ha ett party eller gå på ett. Jag kan även skicka till dem som bor längre bort mot porto. Så håll ögonen öppna på Gangstar ´s hemsida. Men jag lovar er, ni kommer inte att bli besvikna!!
Är så glad att jag hittat detta klädmärke som jag kan klä min son i. :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Tina!

Jag lär tyvärr avboka partyt hos mig. Det är endast Anna och Stina som har tackat jag till att komma. Det känns liksom lite lite att ha ett party om det bara kommer två personer. Så jag går på Malins party istället. Tråkigt, för jag tyckte att det skulle bli kul att ha ett party, men men..

Postat av: Miian

Gangstar äger!

Längtar som tusan efter kollektionen!

SKa kolla om någon vill komma på party här,annars beställer jag lätt utav dej,så får du skicka hit ;)

Får ju gynna mina bloggvänner.

Är det den gråa västen du menar?

Den har Lowa,sååå bra.

Och vad bra den komme rigen,för nu är den för liten,en ny måste inhandlas till våren.

Hoppas allt går bra med dagis och sånt nu.

Kramikramis

2009-02-02 @ 13:49:49
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback