Bra dag

Idag har jag fått klart skoluppgifterna som skulle göras och skickat in allt, har hunnit med en tur på stan och lämnat tebax en fleecjeacka som var för trång i ärmarna åt Max, kollat in bokrean på Bokia, ätit lunch med Älsklingen. Så jag känner att jag hunnit med riktigt mkt idag medans Max var på dagis till mellan kl 9-14.
Imorgon får Max vara hemma med mig istället för att gå på dagis, imorgon ska vi ha en mysdag han och jag. Man lär passa på medans man kan.
Så imorgon blir det Öppna förskolan med sång, det kommer nog att gillas av Maxen. Dessutom kanske Theo kommer dit och även Ottilia med sina mammor. Skoj!!!
Nu sover Max sen strax före 19, han var väldigt trött efter en dag på dagis.
M är och tränar för första gången på massor av veckor, som han saknat det!!
Näe dax att kika på vad det blir på tv ikväll.
So long!!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vi ska på Kalas på Söndag I sandviken mot em så jag kan hämta kläderna då ju om ni är hemma ??

Annars så kanske jag hinner i morrn när jag hämtar barnen men d beror på om Casper får tid hos frissan på droppen ja vi hörs om d isf kram

2009-02-26 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback