Kalas hela helgen

Ja det är vad som händer härhemma i helgen. Max fyller ju nämligen hela 2 år på måndag och vi passar på att fira han nu i helgen.
Idag har Farmor och Svengen, Patric och Anna och Milton varit här och firat. Max fick ett jättepaket med duplolego som var som en arbetsplats och en radiostyrd bil av farmor. Av kusin Milton fick han en hund som gör volter.
Max har varit helt lyrisk över sina paket.
Imorgon kommer Mormor och Tim, Linda och Jerker hit och firar Maxen. Det ser han framemot.
På måndag kommer Morfar och Bibbi förbi. Så nog blir han firad allt.
Nästa helg på lördag är det dessutom tänkt att han ska ha kalas för lite barn. :-)

Annars föruutom kalasandet så är det badrumsrusten som upptar en del härhemma. Nästan alla möbler är på plats, men det skulle självklart strula lite så vi får vänta till veckan innan allt blir klart. Men snyggt blir det. Är verkligen kanonnöjd!!

Näe nu blir det mys i soffan här med stora M.

Kommentarer
Postat av: Linda

Dgas att lägga ut lite bilder på Max och hans presenter kanske?;-)

Postat av: Anna

Ja tänk att han redan blir 2 år!!



Tänkte höra om det går bra om jag tittar in på tisdag eller onsdag och grattar lite :)



kram å lycka till med rusten förresten!

2009-12-13 @ 10:48:05
URL: http://levinda.se
Postat av: Heidi

Hej, Vendela och jag kommer på lördag =O) vi ska till barnenshus i morgon och hämta ett hockeyspel som vi vunnit så då tänkte jag passa på att hitta något till Max också =O) så du får regna över lite tips innan måndag då =O)

2009-12-13 @ 17:08:03
Postat av: miian

oh ja imorgon är det Max tur att fylla år,våra söta små vinterbarn!!!!

Härligt med massa kalas,dock skönt när dom är över ;)



Nu hoppas jag datorn inte ska strula mer,så jag slipper fråga efter adresser igen,men tack för länken ;)

sparas genast!

Kram och ha en mysig födelsedag med Max imorgon!

2009-12-13 @ 21:36:14
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: anki.

Ja, jag såg honom i tidningen i morse! Härlig bild!!

Hälsa och gratta så mycket från oss, speciellt Ebba. Hon är inte på dagis idag så hon kan inte göra det själv!

2009-12-14 @ 07:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback