The news!!!

Häromdagen kom mitt egna beställda paket till Max med vårens nyheter från GANGSTAR. Och jag bara älskar det jag har köpt åt han!!! Såååå nöjd!

Detta vart inhandlat åt han så än så länge.

Shortsen FILIPPA, dem är bara sååå snygga på!!


Jeansshortsen JOEN, supersnygga live!! Tyvärr redan slut i dem mindre storlekarna.


Linne med brottarrygg SIXTEN, så tufft!!


Ja det var vad jag handlade just nu och jag vart verkligen kanonnöjd!! De svart/vita shortsen har han fått haft på sig idag inne nu när han haft så hög feber. Perfekt!!




Detta är de andra nyheterna som släpptes den 27 mars:
  
           MALTE
 
        NORA ROSA
 
          PETTER

          ROCKY

         
               SIXTEN BLÅ
   
           SIXTEN ROSA
 
          SIXTEN SVART
              

 
        STINA GRÖN

  
          STINA SVART

 
           TUVA


          SALLY
                                                


Är någon sugen på att shoppa eller ha ett party så är det bara att hojta till. Det tar slut fort nu så bäst att skynda om man vill vara på den säkra sidan.

min mail   ......

Kommentarer
Postat av: Nikita

härligt =) jag fick ju hem petter å filippa från gangstar, i love them!

så har ja beställt joen och sixten + en liv X tröja åt mig själv :D :D



Postat av: miian

Jag e suuur för att Joen inte finns kvar,jag som trodde jag beställde typ först :(

Mega besviken :(



Hur e det med Maxen?

Kram

2009-04-07 @ 20:35:16
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback