Helgen

Åhh vilken underbart skön helg detta har varit. Solen har skinit på oss och vi har grillat gotta.
Max har lekt ute hela helgen och han har inte velat gå in och de gånger man lärat gå in så har han varit jättearg. Han har verkligen älskat att varit ute och lekt och promenerat iväg på lite strapatser.
Jag och M har börjat ett lite nyttigare liv sen i måndags vilket innebär att vi bla har varit godisfri sen dess. Inte det lättaste lär jag säga, men det har gått ok.

Imorgon är det skolvecka igen på Högskolan, iofs bara en 3 dagars vecka. Nice!!

Nu ska jag se hur det går för M med nattningen av Max som visst är övertrött och vägrar sova däruppe. Tänk om dem bara förstod att om de la sig ner och varvade ner så skulle de somna.


Ut på äventyr!!!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja det är inte det lättaste att vara godisfri eller hur ? jag är skitkass på det helt enkelt. Tänker var måndag ( det gamla vanliga ) att NU ska jag vara nyttigare med maten ...men har ingen som helst självdiciplin...blir så sur på mig själv :(

Ha en bra vecka !

Postat av: Heidi

Söt Max,, kram

2009-04-27 @ 19:08:37
Postat av: miian

Oh vilka underbara kläder han har lillkillen!

Lycka till med godisfriheten!

Kram

2009-04-27 @ 19:32:31
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Tess

underbar bild! :P

vad duktiga ni är, önskar jag hade den disciplinen att sluta med godis... kram

2009-04-27 @ 21:58:27
URL: http://leonitanova.blogspot.com
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Vilken snygging i gangstar shortsen =)

vilken storlek har du på dem ??

2009-04-28 @ 20:20:48
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback