Återigen tack allihopa!!!

Ja nu är födelsedagen förbi och jag har haft det så bra man kan ha det . I torsdags så kom pappa, svärmor, syrran och Jerker och så Ozzy såklart förbi och grattade mig på min stora dag. *ler*
Jag fick så mkt fina presenter och allt var perfekt. :-)
Av Pappa fick jag pengar, av syster med familj fick jag presentkort på Annas topp till tå, av svärmor fick jag presentkort på 2 olika klädbutiker i Sandviken.
På morgonen vart jag grattad på sängen av mina 2 favoritkillar och fick ett presntkort på Bellisima på en lyxbehandling där det ingick massage, ansiktsbehandling, frans och brynfärg och handmassage och en hel del mer. Lovely!!

Så nu kan jag gå och njuta massor med olika behandlingar här framöver för inte nog med alla dessa fina presenter så fick jag en del av mina vänner oxå.
Med posten i fredags kom ett paket från Anna där hon skickat med ett halsband som hon gjort själv och en ljuspåse och halsbandet var verkligen sååå mkt Tina, ska visa bild på det så fort jag tar mig i kragen och lägger in lite bilder.
I Lördags hade jag ju som sagt fest för mina tjejkompisar och av Katarina, Malin och 3 arbetskamrater fick jag presentkort på Anna topp till tå. Av Jenny, Sandra, Stina och Therese fick jag presentkort på Bellissima på behandling. Av Heidi fick jag ett jättefint armband från Pilgrim.
Så tack än en gång för alla superfina presenter och all uppvaktning på min 30-årsdag!!

I går var jag ut på krogen för första gången på skitlänge, och det var faktiskt riktigt skoj att komma ut en sväng och svänga sina lurviga på dansgolvet. Det vart bara jag och Malin som gick ut tillslut men vi hade det riktigt trevligt. :-)

Nu är det dax för mig att hoppa i säng här och få lite sömn innan väckarklockan ringer och man lär upp till praktiken igen. Som tur är är det bara till Gävle jag ska åka imorgon. Sov så gott nu!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!!



Låter som att du haft det kanon :)))

Och va mkt bra presenter du fått!!



Va roligt att du gillade dina presenter som kom i lådan :)



Kramis!

Postat av: malin

Tack själv för en trevlig kväll den va mycket rolig ,,lite skrubb sår bara hahaha kram

2009-04-06 @ 20:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback