Today!!

Har jag hunnit med att pluggat klart alla förmåner på FK. Yes!!!
Efter det var gjort stack vi upp på stan där Mattias skulle luncha med sina förra arbetskamrater Lena och Gunilla. Dem vela så gärna träffa Maxen oxå så jag fick äran att strosa på stan själv idag. Men jag hann inte med så mkt faktiskt. Men ett stopp på apoteket vart det och sen på Lindex och Kapp Ahl där det vart shopping av kläder till Maxen. Äntligen hittade jag cardigan till Max och den var på rea oxå dessutom så jag slog till på 2 stycken en blå och en brun. Perfekt!! Gillar jag den så kommer jag skynda mig att köpa en till i större storlek. :-)

Max fick jättefina kläder utav Lena idag. Tack så jättemkt!!!
Ska visa kort på dem när han har dem på sig sen.

Den 23 november kan ni som har barn preliminärboka för då ska jag ha ett partaj härhemma med visning av supertuffa barnkläder. Vad det är berättar jag inom kort när allt är klappat och klart. ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är! Jag har inte ens börjat med de fördömda förmånerna, men snart så ;-) Har gjort annat istället.



Kul med klädparty!

2008-10-23 @ 22:17:01
Postat av: Anonym

tråk-blogg.se då, var jag som kommenterade iaf!

2008-10-23 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback