Sälja lite??

Hej och hå vad denna dag har flygit iväg.
Dagen idag har spenderats i svärmors affär. Ska nämligen testa att sälja barnkläder där imorgon och även lite idag. Mattias brorsas tjej säljer också deras kläder efter hennes Felicia. Så få se nudå om man blir av med nått.
Ska stå där imorgon och sälja massor (förhoppningsvis).

Måste bara skriva också att min sambo har blivit en bloggkändis nu... ;-)
Om man går in på blogg.se så är ett av hans inlägg där, Stjärnor på Is, snacka om att hans statistik ökat nu. *ler*
Kanske vi kan tjäna kosing snart då. ;-)

M håller på att lägger Max nu men han verkar inte vilja sova den busen. Vart sen sovning på eftermiddagen för han så det spelar nog in en del. Igår somnade han direkt efter att han ätit ur vällingen vid 19, då bara vände han på sig och somna. Han är sååååå ojämn i det där med nattning. Man kan aldrig veta hur utgången blir inför varje kväll.
Men men det finns dem som har det värre.
Max är världens bästaste kille oavsett han är trökigast med sömnen eller ej!!! :-)

Älskar mina 2 killar sååååå mkt!! Med er mår jag så bra!! Love you!! <3

Kommentarer
Postat av: miian

hehe vad skoj för sambon,som blivit lite känd nu då =)

Hade inte varit fel att tjäna pengar på att sitta och blogga ;)

Hoppas du får lite sålt av kläderna,tänk om en annan var lika duktig på att rensa ut och göra sig av med lite skit.

Sköt om er

kram

2008-10-07 @ 20:14:43
Postat av: Mattias

Min blogg-berömdhet varar max två dygn sen är det som vanligt men vad gör det när man aldrig haft som mål att bli nån storbloggare heller :)



Love u too min trötte underbare flickvän! ;)

Postat av: Kristin

Min lilla tjej är lika ojämn när det gäller nattningen, man vet aldrig vad man får!

2008-10-08 @ 19:25:23
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: emma

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=81618 - samla ihop poäng till gratis presentkort! Det funkar faktiskt..

2008-10-08 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback