Pluggeliplugg

Ja nu är det så pluggeri på allvar igen härhemma. Igår pluggade jag en hel del men än är allt inte klart. Mattias mår inte så bra och har huvudvärk och ont i bihålorna så då blir det inte så mkt gjort som man hade velat, jobbigt för han att ha hand om en krävande Max alltför länge då.
Men idag har vi löst det som så att Max ska få följa med sin mormor till badhuset tillsammans med Natha och Tim. så det kan ju bli skoj för dem. :-)
Så får Mattias vila och jag plugga i lugn och ro ett par timmar.

Igår kväll var jag och Max hem till Malin och Hugo och fikade och lekte. malin och Hugo hade nånting att ge Max sa dem och gissa vad??
Jo en supertuff mössa från e.ko-grejjer. En sån har jag velat haft hur länge som helst men inte tagit mig för att beställa och så fick vi en sån nu i förtidig födelsedags present. Super tack!!!! Den kommer att användas flitigt!!!

Nu undrar ni kanske vad e.ko-grejjer är?? Jo det är som så att det är en tjej härifrån trakterna som syr såååå tuffa mössor och även andra saker åt barn och vuxna om man vill det. Man kan specialbeställa hur man vill ha allt. Perfa!!!
Malin berättade för henne om Max bruna jacka med grönt foder i som vi har och så fixade hon en mössa efter dem färgerna. passar perfekt!!!
Här är hennes blogg för er som vart nyfiken.... 

Ska försäka hinna lägga upp en bild på Max mössa senare idag.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vill bara tacka för tipset om e.ko-mössorna..hur snygga som helst =)

Postat av: Lina

Dom var superfina, fast inte ekologiska va? det låter lite så på namnet ;)

2008-10-28 @ 20:18:25
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Tina

Lina// Näe det tror jag inte att dem är faktiskt

2008-10-28 @ 21:04:39
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback