Onsdag

Idag har jag pluggat på förmiddagen och skickat in en uppgift. Skönt!!
Sen efter lunch åkte jag och Max och hälsade på Therese och lilla Ottilia. Jisses att man kan vara så liten. Pluttis!! Idag höll jag i underverket och snusade bebis. Mysigt!!
Max han vart också förtjust men när han ska klappa så går det ju lite hårdhänt till än så länge så han fick titta på håll. Efter lite fika tog vi en tur med vagnarna och bebisarna våra somnade gott båda två. *ler*

Sen idag har jag och Max mest myst och lekt medans Mattias spelat pingis och tränat innebandy. Nu sover lillgubben så sött så i sin säng. Det är så mysigt att se när han precis håller på att somnar och man verkligen ser varje muskel som slappnar av.
Ja idag har det varit en bra dag, trots regnet som kom nu på eftermiddagen.
Nu ska jag gå ner och mysa lite i soffan tror jag.


Spana in tuppkammen jag har fått...

Kommentarer
Postat av: anki.

Vi har bara vart på Sigridsgården nu på måndagarna eftersom vi gått där förr...men nu har väl alla jag känner slutat gå där så nu vet jag inte om det känns lika roligt. Visst finns det nåt i Vallhov?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback