Härlig förmiddag!!

Max sov till 07:30 idag och då klev han och jag upp och gjorde oss klara inför sången som började kl 10. Vi packade in oss hela familjen i bilen och åkte till Öppna Förskolan.
Idag var Max absolu tinge blyg och var jätteframåt och tog för sig av det han vela ha. *ler*
Under sången kröp han iväg in i mitten och lekte med ett orm-gosedjur som ledaren slängde fram när vi skulle sjunga en sång om ormen. Han var inte ett dugg blyg av sig. Så härligt att se!!
Efter sången lekte dem mindre barnen i pölen, dem var 4 st i ungefär samma ålder som lekte där, bla Theo. Dem hade riktigt roligt barnen och tjuvade varandras leksaker. *ler*
Vid lunch åkte vi upp på stan och käkade på Jensas med Maria, Johan och Theo. Trevligt!
Sen åkte vi hemåt och nu sover Max ute i vagnen, han höll sig vaken hela förmiddagen utan gnäll. :-)

Ikväll ska Mattias bjuda mig på mat härhemma. Spännande!! :-)

Näe nu ska jag ner och slänga mig i soffan en stund tror jag. So long!!

Bilder kommer på lek från Öppna förskolan


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skinnjackan har jag beställt från H&M, den finns från strl 86. Ha det bra!

Postat av: Linda

Jaha vad bjöds de på för något gott idag då? :D

2008-10-10 @ 18:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback