Onsdag

Och halva veckan är gjord redan i skolan. Det har verkligen rusat förbi. Nu återstår 1 ½ dagar med Försäkringskunskap.
Sen har vi 2 självstudieveckor igen. Då ska jag försöka bli av med en hel del inför kommande perioder så jag slipper ha alltför mkt inför Lanzarote-veckan.

I Tisdags fyllde Systeryster år och henne ska vi fira i helgen. Imorgon fyller pappsen år och på söndag är det farsdag och nu på tisdag fyller Mattias år. Så det är en hel del nu att fira!!

Knäppte denna bild på en trött Max häromdagen och vart har min bebis tagit vägen??


Men det är ju så mysigt när han somna så här tätt intill, händer inte så ofta nuförtiden då denne herre har energi till tusen och inte vill ligga och mysa som förr. Detta kommer man verkligen att sakna om nått år!! Det kanske är då folk oftast planerar en till?? ;-)

Fick iaf ha en mysig kväll med min plutt idag. Man kommer ju hem så sent och så är det då dax för middag och sen börjar kvällsrutinerna för Lilleman då han oftast är trött och vill sova efter kl 19 nångång. Så man får verkligen ta till vara på myset man hinner med. Idag kom mamma/mormor förbi och då satt jag och Max precis och käka. Han kladdade värre än värst men det gjorde inget då han skulle få ta sig ett bad.
Mamma/mormor stannade kvar och vela kika när Maxen badade och han plaskade på och visade att han kan ställa sig upp i badkaret. Sen vart det mys i soffan och välling vid en 19:30 och då var Max supertrött så han somnade gott i min famn ikväll. Satt så ett tag och njöt men tillslut blir det tugnt och varmt och så sover han ju skönast i sin säng. *ler*

Förresten är det någon som har erfarenhet av att ge Omega-3 till småbarn för att dem ska sova bättre???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback