Helgen..

Har susat förbi i en väldans fart här, nog för att det är en del kvar på den men det finns en hel del att göra imorgon så vips så är den dagen borta oxå.

Idag har vi ju varit på dop i Kungsgårdens mysiga kyrka. Max kusin Milton döptes och det gick bara bra!! Och Max han skötte sig exemplariskt i både kyrkan och på dopfesten, han är verkligen en lättsam och nöjd liten kille. Stolt!!

Imorgon är det så Gangstar klädparty härhemma och som det verkar nu så blir vi en del och det tycker jag ska bli skoj!!! Nu gäller det bara att välja ut nått plagg av alla tuffa som jag ska beställa. Kan ju tyvärr inte få allt jag vill ha. Men det blir väl fler ggr. :-)

Nu ska jag ta och kika vidare bland lite bloggar och sen gå ner och slänga mig på soffan och se på nått.



Kommentarer
Postat av: nikita

söt bild :)

Postat av: Sandra

Vad fina ni är!

2008-11-22 @ 21:52:16
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: anki.

Åh vilken härlig bild!

2008-11-22 @ 22:18:03
URL: http://ankibjork.blogg.se/
Postat av: Maria L

Synd att partyt blev inställt, men hoppas som sagt på rea nästa gång:-)

2008-11-23 @ 13:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback