Dagen idag

Imorse när min klocka ringde så sov fortfarande killarna här i huset, så jag tassade upp själv och åt frukost och gjorde mig iordning och väntade på att dem skulle vakna men icke sa nicke så jag fick ge mig iväg hemifrån utan att ha fått morgongosat med dem. Det har nog aldrig hänt!!
Men skönt för dem båda att dem fick sova ut.

Max har för den delen fått flyttat in i sitt rum igen med sin säng och det gick väl sådär igår, han hämtades in till oss kring midnatt nångång. Nu sover han sen 20:30 och har faktisk tinte vaknat en enda gång än. Peppar peppar ta i trä!!
Lilleman är fortfarande snorig men på gott humör som vanligt. Älskade barn!!
Nu har Mattias blivit sjuk härhemma så det står väl inte på förrens det är min tur. Fast ska jag bli sjuk så vill jag bli sjuk nu så jag hinner bli frisk innan resan.

Idag var det Högskoledax och idag fick vi ganska tuffa uppgifter. Vi skulle ha föredrag om en grej vi bara fått förbereda i ca 15-20 minuter och sedan skulle gruppen ge feedback på hur man gjorde föredraget. Imorgon ska vi ha ett föredrag igen fast den här gången om en grej som vi fått förbereda noga och har ett intresse av. Så det blir förhoppningsvis bara bra feedback imorgon. Hihi!!



Max i lördags i kyrkan på sin kusins dop.
Ser du Anna-Linda att han kan ha snickarbyxorna nu, fast dem är lite för stora än faktiskt. *
ler*

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hoppas du klarar dig från att bli sjuk. Lycka till med föredraget! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback