Dagen efter

Ja det kommer ju en sådan dag efter fest. Men jag är absolut inge bakis och skakis. Känns sååå skönt. Ingen huvudvärk alls eller illamående som jag så lätt får annars dan efter.
Mår oförskämt bra! Men så tog jag det ju ganska lugnt igår oxå så.
Det finns nog andra som mår sämre. Hehe!!

Alla var utklädda och det var då alla möjliga olika utstyrslar.
Jag var ju en djävul och det var det 2 till som var, sen fanns det bla en arab, karate-kid, batmanbrud, en otäck kirurg, mästerkatten i stövlar, napoleon, grottmänniska, dracula ggr 2, viking, dödens ängel och Jesus. Ja ni läste rätt. Jag som djävul vart dessutom frälst av Jesus. *ler*

Ja det var iaf en trevlig fest med mycket god mat (kalkon, rostbiff och kall potatissallad,nån supergod kall sås efterrätt var sveriges godaste chokladkaka med mariannefluff till), tipspromenad i kylan med lekar som rättning av raden.
Jag vann i kategorin "Vem sväljer mest?" och jag vann med stora marginaler!! Det hela gick ut på att dricka ett glas med öl snabbast. Lätt som en plätt!!

Kvällen avslutade vi strax före 01, då vi åkte hemåt för stackars Malin mådde inge bra. Hoppas det inte är magsjukan!!!

Nu har Mattias och Max precis kommit hem från en tur till Storvik och Mattias pappas grav. Så nu ska jag ner och mysa med Mattias i soffan medans Max sover.


Livet är underbart!!!




Kommentarer
Postat av: Batgirl

Tack för igår =O) Jag hade så roligt,,,

Och du linda var sexig pirat inte mästerkatten i stövlarna haha...

förstår inte varför ni kallade henne för d =O),, Men Jesus och Magdansösen var mina favoritutstyreslar men ni var härliga allihopa ,,, KRAM

2008-11-02 @ 19:16:04
Postat av: Kristin

Hehe, vilken härlig bild!! Kram

Postat av: Malin

Vi vill se utlovade bilder :D hihi!

2008-11-03 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback