Äntligen helg!!!

Ja nu är så äntligen helgen här och man får ta det lugnt hemma med nära och kära. Men skolveckan har gått bra och fort, vart en del redovisningar och klassmöten och diskussioner. Så nu väntar 2 hemmastudieveckor. Har inte supermkt att göra tills nästa skolvecka men en del är det och så ska jag göra uppgifterna som ska göras nästa studieperiod med hemmastudier så jag slipper så mkt då vi är i anzarote och kan slappna av nu inför resan.

Igår tog vi det bara lugnt och slappade i soffan hela familjen och Lilleman slocknade kl 19 efter att bara sovit middag i en omgång under dagen.
Idol stod så klart på programmet och mina 2 favvisar var superduktiga. Alice och Kevin!!!

Idag var det min tur att kliva upp med Lilleman och han vaknade ju som vanligt kl 06:15, men efter att ha sovit nästan 7 timmar utan att vakna så kände jag mitt rätt utsövd ändå. :-)
Efter lunch åkte vi hem till min systeryster som ju fyllde år i veckan. Där vart vi bjuden på marängsviss. Mumsigt värre!!!

Mattias stackarn har sträckt sig i ryggen och har stora problem med att röra sig och lyfta och så. Så nu hoppas jag det går över fort för han!!! Max förstår ju liksom inte att Pappa inte kan lyfta och grejja som förut.

Ikväll blir det lugna gatan härhemma igen. Max och Mattias tar sig ett bad just nu och sen blir det pyjamas på för Lilleman. Nu ska jag hämta Lilleman från badet. Ha en skön kväll!!!!


Kommentarer
Postat av: Miian

Oj verkar som Max sover bättre och bättre?

DUKTIG!

hellre 7timmar i sträck och gå upp tidigt än vakna flera gånger varje natt!

Kramkram och vad fin du var på Festen =)

Postat av: Heidi

Tack för lite bilder, Såg att Max satt ut sin Pappa i tidningen hehe.. vilken busunge =O)

Kram påre !

2008-11-09 @ 10:22:07
Postat av: Tina

Heidi// Det var så lite så!!

Ja visst är han busig våran Max

2008-11-09 @ 10:56:52
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad pluggar du till?? nyfiken Jag är lite sugen på att börja plugga... Men jag vet inte riktigt vad jag ska läsa till...



Fina halloween bilder :)

2008-11-10 @ 12:27:32
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback