Soligt!!

Ja idag är det verkligen soligt och härligt ute. Trist att jag fortfarande är störtförkyld bara!! Hur mkt kan man snyta sig egentligen?? Haha!!
Har varit ute nu i en timme ungefär och tittat på när Mattias rengjort altanen och fixat med bilen och så har jag suttit i solen ett tag men gav upp nu då det är så jobbigt med ljuset när man är förkyld.
I natt hade jag riktigt jobbigt med förkylningen. Urk!!
Men snart så ska det väl vända.

Igår fick Max prova gåstol för första gången och det var uppskattat, men än förstår han inte hur han ska ta sig fram. *ler*
Han tycker inte det är så kul nå mer å ligga i babygymmet utan han verkar vilja ha annat att göra. Om vi lägger han där när vi ska äta t.ex så brukar han ofta gnälla och då får han komma och sitta med oss vid bordet i sin stol och då blir han nöjd. Klart man ska va med!! Och spana in när pappa äter det är spännande det!!!
Vi har ju inte gett han gröt på snart en vecka eftersom han satt i halsen pga hostan. Så vi avvaktar lite till med gröten.

Idag och imorgon blir det bara lugnt för oss. Vi skulle ju vart på 30-årsfest ikväll men ingen av oss är tillräckligt pigga för det.
Nu vakna Lilleman därute hör jag så det är väl dax för mat för han antar jag.
So long!!!

Kommentarer
Postat av: Noahkornelia

Keep up these useful pieces.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback