Morsdag igår

Ja igår var det ju Mors-dag och alla mammors dag. :-)
Jag uppvaktades med sovmorgon från Max sida och en tidning som han fått hjälp att köpa av sin pappa. ;-)
Söta svärmor uppvaktade mig också och tyckte jag var värd att köpa lite nya kläder. Tusen tack!!

Vädret igår vart ju verkligen superfint. Och på förmiddagen var vi ute i trädgården och grejjade.
Sen åkte vi till min mamma i Norrberg och firade. Alla syskona var hos mamma också. Mys!!!
Sen åkte vi till Mattias mamma och firade också såklart.

Idag ska det tyvärr inte bli lika fint väder, men i veckan här ska det bli kanonväder. Perfekt!!
Då vi har tusen saker att göra härhemma i trädgården.

Nu ska jag gå och byta en bajsblöja här. Det börjar lukta lite mystiskt av lilleman. Hihi!!


Bilder kommer från dagen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det är verkligen skönt att kunna röra sig och ligga som man vill..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback