Helgen

Ja helgen bjöd ju på underbart härligt sommarväder. Lovely!!
Vi var ute hela lördagen i princip och höll på i trädgården och sådde gräs och olja in altanmöbler bla.
Max sov sina sovstunder i vagnen och det gillar han. :-)
I Lördags så premiärgrillade vi dessutom. Det var mysigt och mumsigt!!!

Vi skulle ju egentligen ha åkt till Sthlm i helgen, men vi ställd ein det då mamma var dålig och det kändes fel att åka då. Sen är jag ju dessutom fortfarande förkyld!!

Igår solade jag lite innan jag och syskonen åkte in till sjukhuset och hälsa på mamma. Mamma är inte helt återställd än efter operationen och mår väldigt illa periodvis. Det är så synd om henne att hon ska behöva må så dessutom mitt upp i allt.
Nathalie följde med oss hem och sov kvar här inatt och hon sussar just nu, en det var väl inge oväntat. ;-)

Max har sovit bra i sin säng alla nätter. Fast inatt var han lite knöligare och vakna till en del, så vid 02 fick han komma och sova i våran säng. Men det är ju bättre än ingenting så. :-)

Nu ska jag gå och leka med min son som ligger här i babygymmet och har tröttnat på leksakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback