Febertopp

Ja igår eftermiddag vart jag totalt däckad i feber och sov på soffan. Det var Mattias som fick dra det största lasset igår med Max och hemmet.
Idag känner jag mig på bättringsvägen iaf tack och lov. Men har hållt mig inne fast det är soligt väder ute.
Mattias har oljat altanen på baksidan och trallen på framsidan och Max har sovit ute i vagnen medans och han sover än också. Helt otroligt!!
Själv har jag deklarerat och sökt fler föräldradagar.Och faktiskt så har jag unnat mig en dusch, en välbehövlig sådan. :-)

Nu ska jag gå och ta ur tvätt ur maskinen.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Har inte haft internet på ett par dagar så jag visste inte att ni var sådära tvärförkylda =O)
Vilken tur att vi inte våldgästade er idag då som jag gav förslag på.
Thomas hann inte d för han var tvungen att komma i tid till fotbollsträningen, vi har nämnligen gjort visitdag i Sandviken idag hela familjeskaran dessutom =O), tänkte T skulle få träffa Max men, d kommer fler tåg.
Hoppas inte vi blir förkylda här,, vi har nämnligen haft en smittad sovandes hos oss natt.
Kram // H

Postat av: Bondbrud

Men nu borde det väl vända snart!
Sökt fler föräldradagar? Menar du på jobbet?
Krya på er och kram!

2008-05-04 @ 20:42:48
Postat av: Tina

Bondbrud// Ja man tycker ju att det borde vända snart, är bättre idag men långt ifrån bra än.
Jag hade lagt in fler veckor bara. Jag söker bara för typ 2-3 veckor i taget nämligen.

2008-05-05 @ 15:37:54
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Kristin

Krya på dig!

2008-05-05 @ 20:57:57
URL: http://lillprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback