Torsdag 27 mars

Idag vart det ingen föräldragrupp för dem har fått en vattenläcka på familjecentralen vallhov/björksätra och lär förmodligen flytta till nya lokaler ett tag. Trist!!
Så får se vart vi ska när vi ska och väga Max den 10:e april.

Har knodden sittandes här i mitt knä så jag är enhandad. Vi lyssnar på Max barnskiva och sjunger lite. Han verkar tycka det är kul iaf.

Nya livet går bra faktiskt förrutom fikat igår som jag åt hos Linda och Nelly. Men man fikar ju inte varje dag så det så.
Ja igår var ju till Storvik och hälsa på hos Linda och Nelly och det var trevligt. Barnen lekte på en filt på golvet men än så länge är det mest titta lite avvaktande på varandra. Hihi!!

Näe nu ska jag gå och se min son vill sova lite.

So long!!!

Kommentarer
Postat av: Mattias

snart kommer helgen då det nya livet brukar återgå till gamla livet men vi hoppas att två starka viljor att ha nya livet vinner mot de onda!!! :)

Postat av: bondbrud

Jag säger lycka till!
Själv skulle jag aldrig klara av ett nyttigt liv tror jag...;-)

2008-03-27 @ 15:54:23
Postat av: Tina

Ja det är bara å kämpa emot sötsuget i helgen. Gulp!! Men lite popcorn får ju slinka ner iaf som tur är. :-)

2008-03-27 @ 17:24:33
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Mattias

Ja nu kommer första elddopet när vi ska ha fredagsmys med morötter *urk*

2008-03-28 @ 08:35:35
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: bondbrud

Inget fel på morötter tycker jag, men det stoppar ju inte sötsuget.;-)
Gör en god fruktsallad, det är underskattat...

2008-03-28 @ 09:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback