Slut påskat

Så var påsken snart förbi. Har vart jätteskönt att ha haft Mattias hemma så här länge. Både för min och Max del.
Datorn funkar ju fortfarande inte och en positivt grej med det är ju att det blivit mer gjort härhemma istället.

Igår åkte vi upp en sväng till Högbo där Perra och Karin var med barnen och grilla korv. Vi satt inne i en stuga och grilla korv och myste. Max vart jätteledsen där på slutet när vi skulle åka och han grät hela vägen till bilen i vagnen och även i bilstolen på väg hem. Plutten då!! Han var nog övertrött i kombination med mycket nya intryck.


Max har ju velat somna vid mitt bröst varje kväll och nu har vi gjort försök här 2 kvällar att det inte ska vara så.

I förrgår så amma jag han vid en 21 sista gången och sen somna han vid 22 i Mattias famn. Vi la han uppe i våran säng och där sov han vidare till 03 innan han vakna för mer mat, så det gick ju bra. :-)

Igår tänkte vi att vi skulle göra ett försök att få han att somna i sin säng. Han fick mat vid 20 och sen vid 21 gick jag upp med han och la han i sin säng, men han vela inte sova utan låg där vaken.
Så kl 22 fick han mat igen och då var han verkligen jättetrött, men så fort han hamna i sin säng så vakna han. Mattias gick runt med han tills han somna och la sen ner han i sin säng igen men han vela inte sova utan låg och spotta ut nappen hela tiden. Jag somnade iaf. Haha!!
Mattias han kämpade med att stoppa i nappen ett tag där men sen somna Max i sin säng men vid 23:30 vakna han igen och då löft jag över han i våran säng och där somna han på en gång. Busungen!!

Men han somnade iaf inte med tutten i munnen. Alltid nått!!
Det är bara att kämpa vidare.....

Idag kommer min pappa och Max morfar hit och hälsar på. Så får han se hur mkt han har växt vår lilleman.

Sen vet jag inte vad mer den här dagen ska bjuda på. En promenad kanske i det härliga solskenet?? Trist bara att det är lite kallt ute. Brrr!! Men klär man sig rätt så är det ju ingen fara. :-)
Får se bara när Max behagar att vakna för dagen.

Vad ska du hitta på idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback