Riktig vår dag!!

Idag har solen skinit och jag och Max har varit ut på en lång härlig promenad, en hel timme var vi ute och Max sov ändå tills vi var nästan hemma. :-)

Igår kom så äntligen kameran, som vi har längtat. Så idag har jag fotat och filmat en massa. Max tycker nog att han har en dryg mamma. *ler*

Max vill ju så gärna sitta upp nuförtiden och drar sig gärna upp i sittandes och försöker ju att liksom sätta sig upp när han ligger, så det är väl dax snart att införskaffa en barnstol att ha i köket som han kan sitta i medans vi äter och så. Han är ju dessutom så stadig och en rejäl bit så han skulle nog klara av att sitta i den korta stunder redan nu. Han blir ju trots allt 3 månader om bara 10 dagar.
Kanske dax för en IKEA-tur här i dagarna.. ????

På fredag så får jag och Max besök av en tjej jag träffat på familjeliv och hennes lilla dotter Nelly. Som dessutom bara är 4 dagar yngre än Max. Det ska bli skoj!!!
Roligt för Max att få träffa bebiskompis och roligt för mig att träffa en mamma som mig. Hihi!!



Kommentarer
Postat av: sara

oj vad tiden går fort, snart 3 månader, vart tar tiden vägen??? Roligt med alla framsteg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback