Onsdag 12 mars

Idag är jag lite trött efter att Max inte sovit som han brukar inatt. Men han har absolut inte sovit dåligt men man blir ju van när han sover så bra annars.
Han vaknade en gång vid 01 och grät så han fick lite mat sen var det bra. Men jag kunde inte somna om förrens klockan var efter 02. Sen vaknade han igen vid 06:20 och fick ny blöja och mat.
Så det var ju absolut ingen fara egentligen men idag så skulle vi ju på babymassage så då lära jag kliva upp redan vid 07:40, men max han sov vidare han till 08:45 då jag lära väcka han så vi skulle hinna i tid.

Massagen gick jättebra idag och det var jättetrevligt å sitta och prata med dem andra mammorna idag efteråt.

Vid en 14 tiden kom Sandra och hälsa på och även Jenny och lilla Alva följde med hit. Jättekul å få se lilltjejjen. :-)
Max kändes genast som en stoooor bebis.. Hihi!!

Nu ska jag gå och äta lite hemmagjord potatismos och korv till det. Mattias är och tränar och Max ligger i sitt babygym. Sen ska jag ta mig ett bad med Max.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad kul att ni gillar massagen. Våran massagekurs är ju slut nu och jag saknar den lite, det var ju ganska mysigt!

Postat av: Maria

Halloj igen!
Jag skrev förrut till dig att vi skulle träffas, men jag tror det var ganska länge sen och det kändes för drygt att gå igenom en massa texter för att se om du har svarat! =) Ska vi ta och träffas någon dag? Det skulle ju vara jätteroligt att få se Max live (även om jag nästan gjort det på det ni filmat!) Han verkar ju hur mysig som helst! Det är ju så underbart när de skrattar. Det värmer i hela kroppen och man får nästan ont i hjärtat! =)

Jag håller koll i detta meddelande ett tag så får vi se om du svarar. Eller du! Du kan ju få min mailadress istället, ifall jag glömmer att hålla koll: [email protected].

Jag såg att du hade skrivit i Jennys blogg att du gärna går med vagnen. En sån prommis hänger jag gärna med på!

Hör av dig!

2008-03-13 @ 09:35:17
Postat av: Tagealida

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2008-08-21 @ 11:28:57
URL: http://tagealida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback