Min födelsedag närmar sig....

.....och det är dem som efterfrågar önskelista. Jag är urdålig på att önska mig saker och säger oftast att jag inte behöver nå paket. För det gör jag ju inte. *ler*
Men jag har en sambo härhemma som skäller på mig då och säger att jag visst ska önska mig nått.
Så jag har knåpat ihop en önskelista efter en hel dels tänkande.

* Sladdlös dammsugare
 


* Digital köksvåg


* Presentkort på nån klädaffär t.ex H&M, Ginatricot, B-young(sandviken), BikBok mfl Helst inte Lindex och Kapp Ahl

* Make-up kurs på Make-up store i Gävle, där man får en privat lektion och sen får välja ut varor för summan.



Ja det där var några saker som jag kommer på för tillfället. Vissa väldigt dyra dock. Men önska får man ju alltid. *ler*






Kommentarer
Postat av: Katarina

En sån där sladdlös dammsugare har vi! och det är verkligen att rekomendera :)

2008-03-28 @ 10:04:32
Postat av: Mattias

Bra bra, fyll gärna på med mera önskningar så vi har lite att välja mellan vi runt omkring dig ;)

Postat av: Linda

Bra lista tycker jag! Jag har också en födelsedag coming up... the big 30. Hu.

Skönt att ni hade sol idag... jag fick mens och vi blev inne :(

2008-03-28 @ 14:10:41
URL: http://www.majsanfilosoferar.webblogg.se
Postat av: Tiniusalma

Keep up these useful pieces.

2008-10-31 @ 09:19:20
URL: http://tiniusalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback