Vår midsommar

På självaste midsommarafton var vi ut till Årsunda och var där hela dagen. Först åkte vi ut till gammelgården där det var dans kring midsommarstången bla. Max var upp och dansa med Farmor och kusin Olivia. Men Max tyckte att det var för mkt folk och börja gråta mitt uppi allt. Sen kom störtskuren med regn som hör till midsommar. Haha!!!
Sen åkte vi hem till Mattias bror med familj och var där ett tag innan vi åkte till Nisse och Susanne där det var stor midsommarfest på G. Tror att vi var 30 vuxna och 17 barn.
Så för Max del vart det lite för mkt folk för att kunna komma till ro och sova. Han höll sig vaken i över 5 timmar, men som tur var så var han rätt nöjd ändå.
Efter mat och lekar både för barnen och dem vuxna så styrde vi vår kosa hemåt vid en 23.

midsommardagen igår tog vi det bara lugnt och var väldigt trötta efter Max struliga natt och tidiga uppvaknande.
Jag och Max var iofs ut till syrran och hälsa på en sväng efter lunch och kikade på deras lurviga lilla bebis Ozzy. Han var så söt så!!!



Ja nu var midsommar över för i år och sommaren kan starta på allvar nu. :-)

Nu är det dax att gå och Max lite gröt här innan vi går ut i det soliga vädret.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hopp!



Låter som att ni haft en bra midsommar, härligt!



Ha nu en bra vecka så får vi ta å ses nån gång sen, nu drar jag, mamma och Jenny på husbilssemester :)

Kram!

Postat av: Mattias

jag tror Ozzy och Max kommer bli bra kompisar :)

2008-06-23 @ 16:45:35
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback