Tisdag 1 juli

Ja så var det redan Juli månad. Jisses vad här går undan!!
Max ligger uppe och sover sen kl 20 och har såklart vaknat 1 gång redan. Konstigt annars ju. ;-)
Mattias ligger också uppe. Han har huvudvärk stackarn, annars lägger han sig sällan före kl 00.
Så ikväll är det jag den mest kvällströtta i denna familj som sitter uppe. Hihi!! Men snart så ska jag också krypa ner så jag får min skönhetssömn.
Har sovit så bra nu 2 nätter här. Mkt tack vare att Mattias tagit springturerna in till Max fram tills han själv lagt sig och sen efter det har Max bara vaknat 1 gång vid 4-snåret oftast. Så det blir många timmars sömn det. Hihi!!!

Idag har Mattias jobbat fram tills lunch, men nuså är han helledig.
Vid lunch kom mamma förbi och hade med sig min moster från Danmark. Var år och dar sen jag träffa henne.
Sen åkte jag och Mattias iväg och kollade in en badrumsfirma, då vi ska göra om badrummet uppe i sensommar.

Sen åkte vi till färgaffären och köpte fasadtvätt som vi ska börja tvätta huset med, för det ska vi måla om här om ett tag har vi tänkt. Pust!! Mycket å ha radhus.
Ska dessutom måla om i hallen har vi tänkt. Jag började maskera lite idag.
Så vi har en del att stå i. Lika bra att passa på när vi är båda två hemma i 2 månader ihop.

Näe nu ska jag nog ta och krypa till kojs jag också.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Såg Max i Anonsbladet igår =O),, gullungen där.

Jasså ska ni måla om huset ni med här pågår d för fullt Pust häller med du d är mycket med hus.

jasså ni ska göra om retrorummet =O) där ser man,, önskar vi kunde få tummen ur för d också men vi ska väl vänta in grannarna innan vi kör så blir d lite billigare,, Kram från H

2008-07-02 @ 09:32:34
Postat av: Georgmargrete

Great site and interesting informations. THX!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback