Tips tack om Sthlm!!

Ja som jag skrivit tidigare så åker vi ju till Stockholm på torsdag. Vi ska bo på söder och jag vill mer än gärna ha tips på bra shopping och nån bra restaurang i Sthlm, helst på Söder.
Men andra bra tips mottages mer än gärna också!!

Igår när jag la mig så började jag skriva en packlista och vart lite smått chockad över allt vi behöver ha med till Lilleman. Jisses!!!
Han kommer lätt fylla en egen resväska med all mat och välling, kläder osv han ska ha med. Värre än mamma sin han ;-)

Nåja tips på roliga butiker, restauranger och saker att göra i Stockholm mottages mer än gärna!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Thaimat på Skånegatan.... Koh Phangan grymt ställe...känns som man kommer till Thailand....!!! JÄTTEGOD mat och skapliga priser...kan vara svårt med bord....



shopping...kolla sofo.se shopping på folkungagatan...en hel del roliga barnsaker bla.



hoppas ni får det trevligt...

kram så länge//Sofie

2008-07-14 @ 18:46:44
Postat av: Linda

Fjällgatan kanske? Där har man ju väldigt fin utsikt över Stockholm om inte annat, om ni är ute o vandrar lite tänkte jag på Söder. :-)



Snart Torsdag ju, hoppas ni får skoj o att Maxen sköter sig fint på hotell. Ha ha!!



2008-07-15 @ 19:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback