Rekordvärme!!

Ja det måste det ha varit idag. Fy tusan så hett!!
Men på Storviksbadet så fläktade det iaf lite. Skönt!!

Här sitter jag och internettar lite innan jag ska hoppa i säng.
Klockan är rätt mycket så jag bör hoppa i säng snart så jag hinner få lite sömn innan Max vaknar och vill upp.

Ikväll somnade han vid 19:15 och sov sen till 20 och då vaknade han och var så svettig stackarn.
Så jag bar in han i sitt rum där det är lite svalare, men trodde inte han skulle sova så bra där eftersom han inte sovit där på länge. Men oj så han sover. Han har inte vaknat nånting än fast det har varit livat värre här hemma.
Ja Mattias och 2 av hans kompisar har suttit här och partat lite fram till nu vid 23.

Men Max vaknar nog så fort jag lagt huvudet på kudden, brukar vara så med dem små liven. ;-)

Har iaf varit en bra dag idag, skönt med sommar!!!
Hoppas alla haft en bra dag.
Vad händer imorgon???


Kommentarer
Postat av: Bondbrud

Hoppas att Max sov länge i sin säng!

Vi ska eventuellt åka till Bollnäs och hälsa på bekanta idag vi. Annars blir det nog bad med syrran och hennes kids!

2008-07-27 @ 08:56:34
Postat av: Tina

Bondbrud// Kan avslöja att Max sov till 02:30 i sin säng innan han vaknade igen. :-)

Postat av: Tommyjennifer

Good web with cool info. Thanks.

2009-09-03 @ 09:57:37
URL: http://tommyjennifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback