Party-dax

Ja idag är det så partydax både för mig och Mattias.
Mamma kommer och är barnvakt åt Lilleman.
Känns konstigt och visst är man lite nervös.
Men det ska nog gå bra. Det enda som kan tjorva är ju Max sömn, men det får bli som det blir ikväll för han med insomnandet. Sen får han nog sova med mamma/mormor i sängen istället för sin egen säng.
Och skulle det inte alls gå så är det ju inge värre än att hon ringer hem mig igen. Jag är ju inte alls långt hemifrån så.

Så ikväll blir det en öl eller två för mig också. Hihi!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va härligt! Ha de så skoj ikväll, jag håller tummarna att de ska gå finemang med lillfis också - de tror jag nog!

Postat av: Anna

Åh va roligt, då får du njuta av dina första öl riktigt ordentligt för det var ju ett tag sen sist :)



Jasså de blidde Sthlm för er med, ni får ha det så riktigt myyysigt :)



Kram!

2008-07-12 @ 10:41:26
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad kul med party! :) Hoppas ni får skoj! Ska bli gott med bärs va? ;)

Jag tror att det kommer att gå jätte bra med Max ikväll. Det brukar faktiskt gå bättre när inte mamma och pappa är i närheten. Så var det iaf med Alva när hon sov hos syrran första gången!

2008-07-12 @ 12:15:26
URL: http://jenkiz.blogg.se/
Postat av: Bondbrud

Nu är jag avis ska du veta!

Har längtat efter en riktigt kall öl ända sen jag vart gravid... Konstigt det där...

Ni får ha det så skoj i kväll och det komer säkert gå super bra för dem där hemma ska du se!!

Kram!

2008-07-12 @ 15:12:09
Postat av: Heidi

Öl är väl inge gott e ?

Kram ;) Ha så kul nu =O).

2008-07-12 @ 15:19:50
Postat av: Erlandvanja

Very good guestbook. Interesting!

2010-05-10 @ 09:22:47
URL: http://erlandvanja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback