Badat, ätit gott och så...

Igår var vi på Storviksbadet och bada med Maria, Johan och Theo.
Det är så skönt där när det är gräs och pooler att bada i. :-)
När vi kom hem duschade vi och hade planer på att åka upp till Högbo och spela minigolf och ut och äta först.
Men klockan vart så mkt när vi väl hade fått i oss maten och det var dax för att sova för Max så vi skippade minigolfen, men jättegod mat hann vi iaf med på Wallonen. Trist att vi var dem enda som åt där bara.
Där är iaf ett ställe att rekommendera om man vill äta gott i Sandviken.
Jag tog fläskfilespett med pommes och beasås. Mumsfilibabba!!!!

Idag verkar det vara mer moln ute än igår, så får se hur vi gör med bad.
Ska iaf först åka och hämta mamma från sjukhuset strax sen får vi se.
Mattias sover just nu eftersom han hade svårt att somna om efter att Max vaknade och vela ha mat i natt.
Sen skulle moromro och morfar från Danmark komma till mamma i eftermiddag och hälsa på, får se om vi åker dit och visar upp Max för dem.
Näe nu ska jag gå och göra mig klar här innan jag ska åka.

Vad händer för er idag??

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med bad och sol och gräs att mysa på :)



Jag har jobbat jag och sen har jag träffat blogg-kompisen Ninni och umgåtts och åkt på heminredningsbutiker och delat pysselideér med varann...hihi!



Har också hunnit med att gosa lite med 6 st hundvalpar mys



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback