Viktras.. ;-)

Igår efter lunch så tog jag min son och gick ut i vagnen och gick. Han somnade på ett nafs och sov hela våran runda runt Vallhov.
Skönt att komma ut lite och jag tycker mig se på vågen att de här senaste promenaderna har gett resultat. Är nu nere på 68,9 kilo och som mest vägde jag ju 85-86 kilo så nu har jag bara starx under 5 kilo kvar att gå ner till min vikt på 64 kilo.. :-)

Aldrig förr har man väl gått ner i vikt under julen som jag ju gjorde den här.. ;-)

Ibörjan bara rasa kilona av mig, sen när jag kom till 70 kilo så var det liksom stopp på gratisskjutsen, så nu får jag kämpa med resten själv.. Men det ska nog gå bra... Till våren kan man ju ut och springa sen om inte annat och en del barnvagnspromenader lär det väl bli här...

Igår kväll fick vi besök av Mattias 2 gamla jobbarkompisar och Max fick jättefina kläder av dem. Tackar!!

Sen hade Max en lite kinkig kväll, då bara mammas tutte dög typ.
SÅ vid en 22 gick jag upp med han och la mig och då somna han vid mitt bröst och sov sen ända till 03!! Lovely!!
Mata han och böt blöja sen somna han om igen och sov till 6:30. Sen soman han om igen och sov vidare till 8. Då låg han vaken lite och vi lekte med lite leksaker innan han vela ha mat igen och sen somna han igen och sover än.
Hans nätter har blivt så bra nu och jag hoppas dem håller sig så!!!

Idag ska vi iväg och väga han på BVC. Ska bli spännande att se vad han har gått upp och växt sen sist..

Sen kommer Sandra, Jenny och Stina hit och hälsar på..
Nu ska jag gå och fika lite här innan Max vaknar.

På återseende!!!


Kommentarer
Postat av: M

Tänk att pappa och Max skenar i vikt åt ett håll medan du går åt andra hållet ;) Hoppas ni fick sova länge imorse så hörs vi senare! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback