Uppe med tuppen

Ja idag vaknade vi klockan 07 jag och Max. Efter en ny blöja och lite mat så trodde jag att vi skulle kunna somna om en stund till men Max var inte lika sugen på det. Så han fick ligga en stund i sin säng och spana in djuren på hans sängmobil.
Men klockan 08 så klev vi upp och nu ligger han nedanför mig på golvet på sin fäll och spanar in sitt babygym. Mkt intressant i den här världen. *ler*

Igår åkte vi in till Gävle och knäppte kort till tidningen. Fotografen var väl inte världens bästa. Vi han typ bara sätta oss tillrätta så avfyrade han kameran. Inte att han sa nått om hur vi höll Max eller så och vips så var det klart. Så får se då på söndag hur vi ser ut... Haha!!

Sen åkte vi till Ica Maxi och handlade lite eller ganska mkt.. Köpte en hel hög med ramar iaf som vi ska sätta in kort i. Var även upp en snabb sväng på stan i Sandviken för att gå på apoteket och hämta ut minipiller så vi inte råkar skaffa ett till syskon åt Max redan nu.. ;-)

Jag och Max ska den 13 februari börja på babymassage på öppna förskolan. Vi kommer att få va med i en pilotgrupp och behöver därför inte betala nånting eller så. Ska bli skoj och se hur Max kommer att gilla det.. :-)

Näe nu ska jag ta och försöka få i mig lite frukost och sen antar jag att Max också vill ha lite mat igen.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej,hopp !
Vad kul med babymassage =O) och kul med öppna förskolan, var ligger den för dej då?

Postat av: Tina

Heidi// Ja det ska bli skoj!! Öppna förskolan ligger i Björksätra, i samma hus som smassens förskola.

2008-01-31 @ 09:51:01
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback