Sömn!!

JA det har jag för en gångs skull fått inatt. härligt!!
Vårat försök med att lägga över lilleman i egen säng misslyckades helt från början. Ammade han vid 20 och sen när han somnat la vi han i sin säng, men efter några minuter vaknar han och vill inte alls ligga där.

Så han får följa med pappan ner en stund då jag hade sån huvudvärk och behövde få vila lite. Men Max är sådär ledsen och bara gråter. Han var väldigt övertrött vår lillherre då han knappt hade sovit nått sen eftermiddagen.
Efter ett tag kommer M upp igen med en jätteledsen kille som vill till mammas bröst. Så han får lite mer mat och somnar sen gott vid mitt bröst och så även jag.

Vaknar nästa gång kl 03:30....!!! Max får mer mat och är jättetrött och somnar till men vaknar av att magen krånglar på han, tar en liten stund innan han somnar om igen men sen sov han till 6:50 och fick mat och sen somna han igen och så vakna vi kl 8 av att magen krånglar men Max han somnar emellan magknipen och tillslut somnar han helt och vi sover ända till 10. Då får han mer mat och sen somnar han igen.

Men jag kände mig rätt utvilad så jag kika lite på Desperate housewifes innan jag klev upp kl 11.
Och här sitter jag nu och Max sover ÄN!!
Fast jag gillar inte att han ligger själv på övervåningen, man är så rädd att man inte ska höra han.
Så nu måste vi införskaffa en babyvakt snart så slipper man oroa sig i onödan...   :-)

Nån som har bra tips på en bra babyvakt???

Kommentarer
Postat av: Sophie

vi har phlips och den är jätte bra

2008-01-14 @ 13:13:53
Postat av: anki.

Vi har också en philips som funkar finfint!

Postat av: Majsan

Vi har en Philips, finns på Ellos.se, som funkar jättebra! BÅde med adapter och batteri =)

2008-01-14 @ 16:29:24
URL: http://www.majsanfilosoferar.webblogg.se
Postat av: Karin

Hej hoppas allt är bra med er? Vi får kika förbi lite längre fram och få se hur lill killen har växt,just nu är vi lite förkylda.
Våran babyvakt heter Topcom och vi köpte den på kjell och c/o i Valbo. Bra pris var det på den och den har fått bra betyg. Vissa andra modeller är onödigt dyra tycker jag. Kram

2008-01-14 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback