Lite sent..

men jag lär ju skriva vad vi gjorde på nyårsafton också. Det har liksom blivit bortglömt nu när Max har varit sjuk.

Vi var hembjudna till Mattias kompis Fagge och hans tjej Sara. Dem bor i samma område som oss så det var ju gångavstånd och allt. Perfekt!!
Vi gick dit vid en 19 och vart då bjudna på god mat. Fläskfilé i nån sås och pressad potatis till det. Mums!!
Underbart att komma till dukat bord och bli serverad god mat. :-) Dem andra drack vin medans jag höll mig till coca cola. *ler*
Efterrätt vart det också. Äppelpaj med vaniljsås.
Sen satt vi och prata en massa och så spelade vi spel innan 12 slaget. Tabu. Jisses vad jag skratta. Vissa var ju väldigt tävlingsinriktad och dålig förlorare. Hihi!!
Vi spela iaf tjejjerna mot killarna och gissa vilka som vann.. ;-)

Max han sov mest hela tiden han, fast nu i efterhand så är väl inte det så konstigt då han hade hög feber senare på natten.

Klockan var väl en 1 när vi travade hemåt med barnvagnen i vinternatten.
En väldigt trevlig och lyckad kväll var det iaf. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback