bra natt

Hej och hå!! Ja nu finns det en stund över här för att blogga.
Lilleman skötte sig ypperligt i natt och vaknade vid en 23, 03, 05 och 06:45 för mat.
Det gör mig inte så mkt att han vaknar så ofta och vill äta faktiskt bara han somnar om på en gång sen, vilket han gjorde inatt och det är så skönt!!
Men vid sista målet var det kört så vi klev upp med pappa och har vart uppe sen dess. Och tror ni Max har velat sova?? Näe!!! Man kan ju missa nånting. Men oj så övertrött han vart på slutet. Men nu vid en 13:15 så somna han så äntligen och nu hoppas jag han sover ett tag för hans skull.
Trist att jag tyvärr måste väcka han senast kl 14:45 bara, för vi ska ju upp och "ge" Max en pappa på familjerätten kl 15:30.

Måste komma ihåg att köpa Minifom-droppar också!!!

Näe nu vakan han här Lilleman... stackars liten som inte kan sova!!!

Kommentarer
Postat av: sara

hmmm... känner igen det där, men skönt att han somnar om. Vår lilla tjej är klarvaken vid 4 på natten så då är det bara att gå upp... suck...

Postat av: Bondbrud

Inatt krångade Nelly istället...
Kanske hon och Max kör skift??
Hoppas att det fortsätter gå bra för er på nätterna!

2008-01-09 @ 19:56:07
Postat av: Anna

Aaa de va hur gott som helst med kina idag :)

2008-01-09 @ 20:33:52
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Linda

Hoppas de håller i sig nu o vänder med bökandet nattetid, du har bloggat rätt mycket sen sist jag var in o läste :)

Kram kram!

2008-01-09 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback