23 januari

Idag vart det en hemmadag bara. Hade tänkt att gå till Björksätra och möta upp M när han sluta, men Max sov och sov här på eftermiddagen så vi kom aldrig iväg.

Medans M var och träna efter jobbet så roa jag och Max oss med att laga lite mat. Ja fast det var jag som laga den.. ;-) Max satt så snällt i sin babysitter och kolla och var riktigt nöjd.
Så jag hann med att göra lasagne och hör och häpna..torka av alla köksluckor, kylskåp och spis/ugn utvändigt!!!..
Så länge har han nog aldrig suttit nöjd i babysittern. Det går framåt.. *ler*

Och idag har jag fått många fina leenden, så underbart härligt!!! Jag smälter...

Pappa och Max badade i badkaret idag igen. Längtar tills jag också kan få bada med han och även få bada själv såklart. Så avslappnande!!! Får se på måndag vad hon säger, om det är fritt fram då.. Hoppas!!!

Nu ska jag ta och slänga mig i soffan här med mina grabbar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jamen då tittar jag förbi på fredag nån gång vid 11-tiden kanske? Puss å kram!

Postat av: Tina

Anna// Ja men det blir bra det, kom till 11 du. Ses imöra!!!

2008-01-24 @ 11:06:04
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Tess

så mysigt med hemmadag o bad i badkar!

2008-01-24 @ 21:23:33
URL: http://leonitanova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback