Vårväder

Måndag och ny vecka igen. Jisses!!!
Idag har jag och Max varit och hälsat på Mattias på jobbet en stund. Var meningen att vi skulle ha åkt och hälsat på min farmor och farfar, men dem var inte hemma så vi ska ses på torsdag istället en stund.

När vi kom hem och Max hade fått ett mål mat så begav vi oss ut på en promenad i den härliga solen. Vart en runda runt vallhov.
Var verkligen vårväder ute idag. Lovely!!! Nu längtar man verkligen till våren och sommaren.

I natt sov Max bra första perioden 22-02, men sen var det värre. Nåja man får vara nöjd med det lilla iaf.

Imorgon kommer syrran hit och vill umgås med mig och Max. Skoj!!! Hon ska allt få byta blöja imorgon hon... hihi!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha, ja jag är väl nästan tvungen till det va? ;) Ska försöka hinna med o baka lite karelska piroger o koka ägg o ta med mig till imorgon iaf, J måste dock hjälpa mig o kavla piroger *s* Så får se om jag lyckas/orkar med det ikväll bara :) Synes imorgon, längtar!

2008-02-11 @ 17:51:50
Postat av: Jenny

Vilken sötnos han är! Och vilken fin body han har på sig ;P

Postat av: Kristin

Ja vad fin body han har, vart har du köpt den? Kram

2008-02-12 @ 15:45:43
URL: http://lillprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback