Sunny day

Nu är mina pojkar ute och går en promenad. Jag valde att stanna hemma och få lite egentid.

Max bökade en del igår kväll vid läggdags och var övertrött stackarn. Men tillsist somna han med hjälp av lite buffning. Han somna vid 23 och sov sen till 4:20. Sen har han sovit och ätit om vart annat fram tills kl var 11:15 då jag tog upp han och gjorde han klar för dagen.
Och nu somna han i vagnen på en gång igen. Trött kille det där... Kanske att man ska försöka få in att han lägger sig tidigare om kvällarna så slipper han sova bort hela förmiddagen som han ju oftast gör. Men svårt att få till kanske??

Ikväll kommer Sandra och Patric och sällskapar oss. Vi ska käka lite tacos och så har jag gjort en ananaspaj som efterrätt. Mums!!
Så det blir det till att kika på Melodifestivalen också såklart. :-)

Nu ska jag gå och slänga mig i soffan och njuta av min ensamhet.

Kommentarer
Postat av: Helen

Vi började lägga vår son vid 19-tiden redan när han var 6 veckor. Det funkar klockrent för oss. När han vaknade ammade jag och senare gav nån av oss ersättning. Vi tog aldrig upp honom utan gav mat i och bytte blöja utan att tända nå mycket lampor och utan att prata så mkt med honom.

2008-02-23 @ 16:42:55
Postat av: Majsan

Skönt med egentid =) och det går att få honom att somna tidigare på kvällarna. Om ni verkligen vill så kämpa.

Svar: Jag köpte jackorna i strl 74. Han har 62/68 nu men Polarns kläder är stora i strl. 80 var alldeles för stort...

Postat av: Linda

Ha de så mysigt ikväll, tacos o ananaspaj lät inte helt fel! :)

2008-02-24 @ 12:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback