Ljuvliga sol

Nu har jag och Max varit ut på en promenad i det härliga solskenet som vart. Lovely!!
Max ligger nu här nedanför mig i stt babygym och studerar sina händer. Han undrar nog vart dem kommer ifrån. Väldigt intressanta är den iaf. Haha!!!

Idag var vi ju massage och Max hann få lite massage denna gång och han verkade tycka om det. Sen somna han skönt i babyskyddet så jag fick fika i lugn och ro och prata med dem andra mammorna.

Nu ska jag gå och paketera in ett par byxor som en vunnit på tradera.

So long!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja det är en fördel med massagen att de sover så gott efter! Kram

Postat av: Linda

Ja man blir helt varm i hela kroppen, sen börjar jag skratta för han är så söt=)

2008-02-27 @ 21:34:24
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Augustidunn

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2010-04-21 @ 09:15:43
URL: http://augustidunn.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback