Ljuvlig natt!!!

Igår kom Mamma och hälsa på. Max var på sitt bästa humör och charmade mormor totalt. :-)
Vi skjutsade mamma till affären så hon fick storhandla och sen följde vi med henne hem och fikade och kollade på hallen som hon rustat. Så tjusigt så!


Åkte sen hem och inväntade M som slutade vid 17. Max var en nöjd kille, men helt plötsligt vände han och bara grät och grät. Helt otröstlig. Han var trött och det vart väl för mkt för han helt enkelt.
M tog med han in på skötbädden och där lugnade han ner sig och låg och hade det bra. Sen fick han ligga i soffan och amma och han somnade på två röda sekunder tror jag.
Sen sov han i 1 ½ timme i soffan.


Igår kväll badade jag och Max och han tyckte om det som vanligt.
Sen gick vi och la oss vid en 21:30 och Max somnade och så även jag. Sen sov vi gott till 5:30 imorse. Jiho!!!
Fast jag vaknade iofs i natt nån gång av blåsten men somna om lika fort igen.

Så idag klev jag upp vid 6:15. Max han sov vidare till 8:30, men han var sååå grinig när han vakna då så jag sövde om han med lite mat och han sover än goplutten.
En riktigt trött kille det där... *ler*


Idag blir det bara till att vara hemma. Kanske att vi tar oss ut på en promenad senare om det slutar blåsa nångång.

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart o få sussa sådär mer sammanhängande! Ja jisses som de blåser, vaknade flera ggr inatt och tidigt imorse av att de väsnades utanför.

2008-02-22 @ 13:16:41
Postat av: Hotmh

Very interesting site. Lots of good information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback