Lillebror/ morbror på besök

Idag har vi haft besök av min lillebror och Max morbror hela dagen. Han om kl 8 imorse och åkte hem nu vid 18:15. Var trevligt att få rå om han lite, man får passa på när han har lov. Men man har ju absolut inte samma tid som förut då Max vill ha ens uppmärksamhet väldigt mycket. Men Tim och Max busade en del iaf och hade roligt åt varandra. :-)

Vi tog en promenad på eftermiddagen till Prix. Träffade på en tjej från familjeliv där med sin dotter som är jämngammal med Max. Trevligt!!
Tim körde sen barnvagnen på vägen hem och han var såå stolt. Men han tyckte den var svår att svänga ibland. Hihi!!

Igår kväll så gjorde vi ett försök att lägga Max redan vid 19 men lyckades inte nå vidare. Inte ens vid sin "vanliga" tid lyckades jag söva han. Så han fick vara uppe med pappan ett tag till och kom sen och la sig 22:30. Sen sov han gott till 4:30. Blöjbyte och mat och sen sov han till 07. Och sen sov han vidare från 7:30-10:00. Själv klev jag ju upp 7:30. Är så skönt att han sover så bra på nätterna och att han somnar om på en gång efter han fått mat. Det är guld värt!!!

Näe nu ska jag gå och mysa med grabbarna mina. Se om vi lyckas lägga Max nu vid 19. Håll en tumme... :-)

Kommentarer
Postat av: bondbrud

Tyckte mä att det var kul att ses!

2008-02-25 @ 19:32:50
Postat av: Linda

Va roligt med en heldag med lillebror! Kan tro att han blev stolt när han fick köra vagnen med Max i :)

Hoppas ni kan få lite fason på läggningstider nu, rutin ska va bra på små bebbar med. Kram kram!!

2008-02-25 @ 21:01:32
Postat av: Kristin

Vad härligt att få umgås med lillebror, det är en av mina egna favorit sysselsättningar här i livet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback