Förkylt!!

Ja det är det härhemma. Mattias är lite snuvig och så även lilla Max. Stackars Max får aldrig vara helt fri från förkylningar han. Tur att jag ammar han så han får mina antikroppar, så än har det aldrig brytit ut sådär superhemskt på han.
Men nu så nyser han och hostar och är väldigt slemmig i munnen. Han sväljer en massa saliv liksom. Så i natt har han fått sovit med dubbla kuddar. Svårt att amma då bara eftersom jag också måste ligga högt för att nå till han. Men det har gått.

Så idag blir vi bara hemma. Skulle ha varit på kalas ute i Årsunda idag men det får vi skippa.

Igår somna Max vid en 21 och sov nere i soffan med oss till en 00, då gick jag o Max upp och la oss. Sen har han vaknat varannan timme hela natten och ätit. Igår på kvällen var han sådär ledsen igen fast inte lika hemskt som i förrgår. Kanske beror på att han var mer utvilad igår och orkade med allt nytt mer.... ??..

Nu håller Max oxh Mattias på att gör dager inne på skötbädden. Kanske är på tiden.. hehe. men är man sjuk så får man ha pyjamas länge. :-)

Ikväll är det melodifestivalen och det ska vi väl kika på. Se vad det är för nått den här gången..
Så ha en skön kväll nu allihop!!!!

Kommentarer
Postat av: Sigmundsophia

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback