Besökare

Var väldigt trevligt igår kväll iaf med besök av Sandra och Patric. Vi åt massa gotta och var proppmätta allihopa sen. :-)
Melodifestivalen var ju inte alltför bra dock. Jisses vilka kassa bidrag det har vart med i år...

Max skötte sig väldigt bra. Gjorde ett försök att få han att sova för natten redan vid 19 men det gick inte så bra. Han vakna igen vid 19:45 och vela inte sova mer.
Sen somna han för natten vid 23 efter lite gnäll och bök. Och han sov ända till 5:30. Jag börjar bli bortskämd!!!
Sen klev han upp på allvar vid 10, men tog ganska snabbt en snabb tupplur igen. Efter det fick han sig ett välbehövligt bad. :-)

Nu är M ute och springer en runda och Max har somnat igen en sväng.
Solen skiner ute men det verkar blåsa en del.

Fick ett snabbesök av Patric och Anna och magen den hade växt på sig. Vecka 27 nu har jag för mig hon sa att hon var i nu. Spännande med en liten jämngammal småkusin till Max.
Olivia skulle tävla på köpis idag med låten Girls just wanna have fun. Jisses vad modigt!!
Synd att vi fick reda på det så sent för det hade vart jättekul att åkt och kollat på.

Näe nu ska jag glutta runt lite här innan lilleman vaknar igen.

Kommentarer
Postat av: annica

Gomorgon!! Kikar in en sväng, om ca en timme åker vi mot Arlanda sedan väntas 4 veckors semester. Ha det så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback