Måndag och 4 dagar kvar

Idag har vi träffats i skolan och gjort ett grupparbete där vi jämfört Länsförsäkringars hem och villavillkor med Vestas. Var ganska drygt men intressant hur mkt det ändå kan skilja.

Vid lunch hade det ringt nån med hemligt nummer på mobilen och även Mattias hade ringt men jag hade inte hört det. Så jag ringde upp Mattias och då sa han att en kille från Folksam hade ringt mig angående en praktikplats som jag har sökt. Folksam behövde en praktikant men för att få den platsen lära man ansöka som man gör vid en jobbansökan och jag ringde upp han och han vela att jag skulle komma på en intervju... Jisses vad seriöst, det är ju ändå bara en praktikplats. Fast iofs dem passar väl även kanske på att välja in sådana som dem kan tänkas vilja ha sedan som framtida arbetskamrater. Så det är jätteskoj att ha blivit utvald att få gå på intervju. Men samtidigt jättenervöst!! För jag ska dit redan imorgon. Gulp!!

Ikväll har vi packat en del härhemma och vart iväg till en granne och köpt polletter till tvättstugan. Våran nya tvättmaskin har så lagomt till resan gått sönder. Blääää!! Men en tekniker ska komma och kolla på den för den är ju bara 6 måander gammal eller ung kanske man ska säga. ;-)

Idag är det 4 dagar kvar tills vi sticker eller rättare sagt 3 dagar kvar tills vi drar till Arlanda för att bo på hotell en natt före. :-)

Nu ska jag gå och ta ur linserna här och ta mig en mandarin tror jag.

Kommentarer
Postat av: katarina

Så roligt för dig med Intervjuen :) Men jag förstår att det är Nervöst!!!!!

Önskar dig Lycka Till!!!!

Kram

2008-12-01 @ 21:43:17
Postat av: Tina

Katarina// Tack så mkt!!!

Postat av: nikita

ny tävling i min blogg =)=)

2008-12-02 @ 10:02:53
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Maria L

Hoppas det går bra idag!!

Kram

2008-12-02 @ 10:43:50
Postat av: Pangis

då hålelr jag tumamrnn för dig, och passar på att önska er alla en suveränt skön semester!

2008-12-02 @ 14:08:14
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Sofie

åhhh...hade fullt upp hela eftermiddagen...så jag kunde inte ringa...

men jag höll tummarna för dig... :)



hoppas att allt gick bra...

vill inte ringa nu..men ringer imorgon...

kram så länge...//Sofie

2008-12-02 @ 19:47:12
Postat av: Sofie

ååhhh...mitt första inlägg verkade inte komma med...men jag höll tummarna för dig idag...kunde inte ringa dig efter...hade fullt upp hela eftermiddagen...



ringer imorgon istället...



hoppas att det gick bra iallafall...



kram så länge//Sofie

2008-12-02 @ 19:49:39
Postat av: Sofie

ååhhh...mitt första inlägg verkade inte komma med...men jag höll tummarna för dig idag...kunde inte ringa dig efter...hade fullt upp hela eftermiddagen...



ringer imorgon istället...



hoppas att det gick bra iallafall...



kram så länge//Sofie

2008-12-02 @ 19:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback