Sista veckan

Imorgon börjar min sista vecka som mammaledig. Det känns lite småjobbigt, även fast jag vet att jag kommer att få tillbringa mkt mer tid med Lilleman nu när jag pluggar än om jag skulle jobbat.
Vem vet det kanske är sista gången man är mammaledig nånsin???

Det har iaf varit en underbar tid att få vara hemma så mkt med Max. Älskade unge!!!

Just nu hör jag hur han busar med sin pappa på övervåningen och här sitter jag och ler. Max älskar att busa med sin pappa!!!

I veckan ska jag försöka hinna med att träffa lite vänner och även Max vänner. Sen har jag 2 tuffa veckor framför mig med skola varje dag från morgon till sen eftermiddag och då vill jag nog inge annat än å få komma hem fort till mina 2 kära grabbar. :-)

Näe nu ska jag svida om från pyjamas till lite kläder och sen ska vi bege oss ut på promenad.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh, gud vad roligt för dej =O) jättegrattis eller hur man uttrycker det,, skolan menar jag.

Jag tror det kommer passa dej bra när du är färdig.

Jag börjar jobba i morrn så d blir rutinövning nu.

KRAM H

2008-08-10 @ 17:41:40
Postat av: Mattias

Vi kommer längta efter dig också på dagarna och när du kommer hem så har du nog en trött pappa och en pigg kille som möter upp :) Nädå det kommer att gå kanon och nu när du pluggar får du ju vara hemma mycket mer än annars och vara nära vår härliga Max.

Postat av: Miian

du har sån skön inställning och det kommer gå kalas både för dig att plugga och för grabbarna hemma!

perfekt att ni lyckats lösa det så att M kan vara pappaledig,det fungerar inte här just nu :(

Hoppas det inte regnar på er,lösen kommer när det närmar sig!!

kramis

2008-08-10 @ 23:15:57
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: sara

vad trist att din mammaledighet är slut, hoppas att allt går bra med ditt pluggande!!

2008-08-11 @ 11:05:48
URL: http://sarasally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback