Lördag

Lördagkväll och Max sover sen 19:30, men han har såklart vaknat 2 ggr redan precis som vanligt. *ler*

Igår vann jag Tradera-auktion på 2 POP t-shirtar och hon som sålde dem bodde i samma stad som mig och så visade det sig att hon bodde i samma område som mig också, så idag kunde jag gå dit och hämta mina vinster. :-)
Jättefina var tröjorna, en blå lite ribbad som var precis i nyskick och en brun med tennisbollar på, en sån har jag försökt vinna många ggr och äntligen lyckades jag. :-)

Idag har solen skinit underbart ute och vi var ute mestadelen av förmiddagen. Idag har vi tömt klart poolen och gjort rent allt med trädgårdsslangen så nu hänger det på tork och imorgon ska vi plocka ihop det.
Jobbigt värre att ha pool ju!!!
Sen har vi mest bara slappat idag, tror vi har varit småseg allihopa.

Nu ska jag gå ner och mumsa på lite ostkrokar tänkte jag och sen blir det sängen!!
Appropå säng så ska vi köpa en ny sån då vi bara har en 160 säng nu och är verkligen i behov av en 180 nu när Lilleman sover med oss på slutet av nätterna och han ligger numera aldrig still!!!

Tjing tjing!!!


Max har numer fått en egen fjärrkontroll att leka med. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback