Lite update

Här sitter jag på övervåningen en lördag kväll framför datorn.
Har nattat Max som somnade vid 19:10 och har sen under den senaste timmen vaknat 3 ggr och velat haft nappen bla. Pust!!
Mattias sitter nere och kikar på Liverpool han.
Jag har iaf lyckats lagt ut lite av
Max kläder på Tradera. Har en hel hög massa mer som ska läggas ut men det har liksom inte prioriterats.

Idag har jag vart en sväng upp på stan och inhandlat ett par överdragsbyxor i strl 80 till Max, så nu kan vi leka ute utan att han blir blöt och lortig om kläderna. Sen köpte jag även ett par fodrade byxor i strl 86 på Kapp Ahl, dem hade 50 kr rabatt på alla byxor. Perfekt!!
Så nu är vi ännu lite mer rustad för hösten/vintern.

Vad har vi gjort annars idag då??
Jag och Max tog oss ett skönt och välbehövligt bad. Max plaska och lekte hejvilt och passade på att ta en slurk av vattnet.
Max har börjat fnyst och rynkat på näsan hela tiden och jag skrattar så varje gång för han är ju sååå söt.
Vi lyckades fånga det på bild idag i badkaret.
Se och njut!!


Fnysgubben

Sen kom min vän Heidi och hälsa på en sväng idag efter sitt jobb. Det var trevligt och ses även om det var en kortis. :-)

Näe undrar om man ska ta och fortsätta och kika runt här och sen lägga sig och läsa eller nått.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mosters gobit!!

2008-08-16 @ 22:04:43
Postat av: Jenny

Han ser riktigt cool ut när han fnyser! Jättesöt :)

Postat av: Anna

Haham vilken skön liten rynkgrimas :)

2008-08-17 @ 11:33:54
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Tess

haha, vilken underbar min! :p

2008-08-17 @ 20:58:50
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback