Kom ihåg att andas!!

Ja så känns det just nu. Haha!!
Nu är första gången jag sätter mig ner i lugn och ro och kan pusta ut. Dagen har gått på hög varv!!
Oj nu pep Max precis till här men han verka somna om själv...
Så vart var jag? Jo dagen.... eller vi kan börja med natten... Max sov rätt bra igår kväll men vid tolv-tiden vaknade han och bajsade!! och sen hade han svårt att somna om så han fick komma in till oss, där somna han om till 04:30 och eftersom Mattias sovit så dåligt och var väldigt trött tänkte jag att jag tog Max intill mig och fick han att somna om och det gjorde han ganska fort ändå, men sen så vakna han vid en 06:30 ungefär och tyckte att det var morgon, men skulle ju ändå upp vid 07:10 så det var bara att vakna och mysa med han. :-)

Sen var det skola mellan 8:30 och 17:00 idag och det var rejäl korvstoppning på fm sen efter lunch gick vi till Domstolarna för studiebesök och där var det chefen för Domstolarna som höll låda i lite mer än 1 timme. Träsmak!!
Sen var det mer Rättskunskap på eftermiddagen. På slutet var man sååååå slut i huvudet att ingenting gick in typ.

Sen var det raka vägen till bilen och hem till Sandviken, stannade och handla med typ alla andra. *ler*
Sen hem till världens mysigaste son och hinna gosa med han innan det var sängdags. Innan dess hann svärmor/farmor komma förbi också med en höst/vinterjacka åt Max.
Som för delen ska bytas till mindre storlek. 86 vart på tok för stort åt han.
Vid en 18:30 var det dags att göra kväller med en trött Max och sen i säng med han. Mattias stack på träning och jag började göra mat så jag har matlåda tills imorgon och under den tiden jag laga mat hann Max att vakna 8 ggr!!!!
Men nu har han snart sovit 1 hel timme utan att behöva mig.

Ja så här är jag nu och ska kika runt lite på bloggar innan jag ska gå in och kika på skolans sida "Fronter".
Imorgon blir jag borta hela dagen och kvällen.
Skola mellan 08:15-17:00, sen har skolan ordnat med en guidad tur i Gävle mellan 17-20 med buss och mat på det, dem som vill får även gå på allsvensk fotboll men det skippar jag för då lär jag aldrig komma hem känns det som.
Så imorgon hinner jag bara träffa Max en snabbis på morgonen och det känns jättekonstigt!!!!!

Så nu har jag fått skrivit av mig en del av min inre stress så kan jag släppa lite av det. *ler*

Men det blir ju förhoppningvis lite lugnare nästa vecka iaf.. Då ska jag mysa och busa och leka massor!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Full rulle däröver märker jag, hoppas du har skoj i skolan iaf och sen får mysa och umgås med familjen när du kommer hem :)



Kramis!

Postat av: Linda

Ja ibland är det fullt upp verkligen!



Jasså nu är de lika stora då ungefär =)?



Kram

2008-08-26 @ 09:13:40
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback